•  - Rugby Club Betuwe
  • Oude Meesters - Rugby Club Betuwe

Oude Meesters | Rugby Club Betuwe

Over

De Oude Meesters is de naam van het recreanten/oldies team binnen Rugby Club Betuwe. Sinds een jaar worden er meerdere malen per seizoen toernooien georganiseerd met clubs uit de regio speciaal voor de oude-meesters. Gedurende de dag worden er een paar wedstrijden gespeeld en wordt er uiteraard afgesloten met een drankje!

Rode Broek

Je kunt natuurlijk ook al de respectabele leeftijd van 50 jaar hebben bereikt en durft de broze botten niet meer in de strijd te gooien. Geen nood want dan wordt er door de vereniging de "Rode Broek" uitgereikt. Deze mag je dan op wedstrijden dragen en voorkomen dat je door je tegenstander wordt getackeld. Dit is volgens oldies gebruik namelijk niet meer toegestaan.

Inmiddels hebben we al een aantal rode broeken dragers binnen de Oude Meesters.

Programma van de Oude Meesters

De Oude Meesters spelen geen competitie. Voor de oude meesters worden er een aantal keer per jaar toernooien in de regio georganiseerd.

Trainingstijden van de Oude Meesters

De Oude Meester trainen mee met de senioren.

Mee trainen met de Oude Meesters?

Ben je oud rugbyer van de Betuwe of heb je ergens anders een (klein) beetje rugby ervaring opgedaan en wil je nog af en toe spelen wordt dan lid van de Oude Meesters. Ben je verbonden aan een andere rugbyvereniging maar heb je zin om een keer als gastspeler mee te doen neem dan gerust contact op.