•  - Rugby Club Betuwe
  • Cubs (U14) - Rugby Club Betuwe

Cubs (U14) | Rugby Club Betuwe

Over Cubs (U14)

Als je 13 of 14 jaar bent dan ben je komend seizoen een cub. In samenwerking met Rugby club Tiel en Nieuwegein hebben we een fanatiek en gezellig team gecreëerd. We spelen elke zaterdag een competitie wedstrijd in de Cubs platepoule. In deze poule spelen zeven teams. Dit houdt in dat onze cubs 12 competitie wedstrijden spelen waar ze veel leren en veel rugby plezier gaan beleven!

Het cubsteam van Rugby Club Betuwe is altijd opzoek naar enthousiaste jongens of meisjes die samen met hen willen leren rugbyen en proberen een 'eigen' Rugby Club Betuwe team neer te zetten! Dus al je vriendjes en of neefjes/nichtjes zijn van harte welkom.

Programma van de Cubs (U14)

De cubs van RC Betuwe spelen samen met de junioren van Nieuwegein en Scrumboks (Tiel) in een clusterteam.

Het competitieprogramma is terug te vinden op de site van de Nederlandse Rugby Bond www.rugby.nl.

Trainingstijden van de Cubs (U14)

De Cubs trainen op dinsdag en vrijdag van 19.00uur tot en met 20.00uur.

Mee trainen met de Cubs (U14)?

Leuk dat je interesse in rugby hebt! Wil je kijken of de sport iets voor jou is? Schrijf je dan nu in voor een gratis proefles!

LID WORDEN?