•  - Rugby Club Betuwe
  • Junioren (U16) - Rugby Club Betuwe

Junioren (U16) | Rugby Club Betuwe

Over Junioren (U16)

Als junior heb je al aardig wat in je mars op het gebied van rugby! Je speelt in deze leeftijds categorie tegen opgeschoten jongens waarvan hun lichaamsspieren al aardig ontwikkeld zijn! Uiteraard rugbyen ze over een heel veld en ook de speeltijd is gelijk aan de senioren, namelijk 40 minuten per helft.

Eigenlijk zijn alle spelregels het zelfde als bij rugby senioren behalve dat ze geen zogenaamde 'hand off' mogen geven. Als jullie jongens en of meisjes van deze leeftijd kennen, die misschien te porren zijn voor rugby, ze zijn van harte welkom bij Rugby Club Betuwe!

Programma van de Junioren (U16)

De junioren van RC Betuwe spelen samen met de junioren van Nieuwegein en Scrumboks (Tiel) in een clusterteam.

Het competitieprogramma is terug te vinden op de site van de Nederlandse Rugby Bond www.rugby.nl

Trainingstijden van de Junioren (U16)

De junioren trainen op dinsdag en vrijdag om 19.00 uur.

Mee trainen met de Junioren (U16)?

Leuk dat je interesse in rugby hebt! Wil je kijken of de sport iets voor jou is? Schrijf je dan nu in voor een gratis proefles!

LID WORDEN?