• Contributie Rugby Club Betuwe - Rugby Club Betuwe

Contributie | Rugby Club Betuwe

21 February 2014 Rugby Club Betuwe

De contributie voor seizoen 2019 – 2020 bedraagt (inclusief de afdracht aan de Nederlandse Rugby Bond) per spelerscategorie:

Senioren heren  en dames €  227,40
Recreanten heren en dames    €  100,00
Colts (U18) €  161,80
Junioren (U16) €  135,00
Cubs (U14) €  129,00
Mini's (U12) €  124,00
Benjamins (U10) €  119,00
Turven (U8) €  119,00
Vrienden van Rugby Club Betuwe €    25,00

Nieuw toegevoegd sinds seizoen 2019-2020 is Vrienden van…., wilt u lid zijn van RC Betuwe maar niet spelen of trainen dan kunt kiezen voor deze categorie.

Betaling van de contributie geeft leden het recht op (in principe) tweemaal training per week gedurende het seizoen (augustus – mei) en het spelen van wedstrijden en toernooien onder auspicien van de Nederlandse Rugby Bond. Voor recreantleden geldt een maximum van 6 wedstrijden en/of toernooien per seizoen. Voor betaling van de contributie ontvang je na inschrijving of aan het begin van ieder seizoen een rekening, die je kunt betalen via de Rabobank in Bemmel op rekening-nummer NL95RABO0105709042 ten name van RC Betuwe met vermelding van de naam van de betreffende speler.

Wilt u deze informatie nog eens rustig na lezen? Download dan hier de contributiebrief 2019-2020.

Elke speler krijgt na betaling een online-spelerskaart. Hier voor hebben wij een foto waarop het gezicht duidelijke zichtbaar is nodig. Graag digitaal aanleveren via info@rugbyclubbetuwe.nl of toevoegen bij het Online Lid Worden formulier.

Lid worden?

Je kunt je direct online aanmelden door ons online formulier in te vullen. Eerst een proefles om te kijken of het wat is? Ga naar het team waar je mee wilt doen en vul het formulier in onder het tabblad proefles.

Online aanmelden Meld je nu direct via het online formulier aan!